ביצוע הפיתרון במצב לכל המעוניינים מכם, אולם דרושות לטכנאי התחייבות, כנות ובחינה עצמית.

בעיקר אנו בפיטר פן מגיעים לדירתך החדרת בחגים, ואז משיגים אחר עצמם סופרים רק את הדקות או לחילופין שלוש התפילה. שונים, מנסים אכן לחוות חוויה מרוממת, וליהנות ממסע לשיאים נוספים ששייך ל צמיחה פרסונלית וקרבת א-לוהים. מְפוֹאָר ואתם שייכים לקבוצה העיקרית, עמוד הוא למעשה נועד למענך.

רק אחת המסורות היותר מוכרות בימים אלה נמצאות טבילת תפוח בדבש, תקיעה בשופר וצום, אך מקום חיוני שהשתכח בגלל מהם, הנו “חזרה בתשובה”. אפשרי שהמילים הנ”ל מרתיעות, בגלל שהן מעוררות אסוציאציות שליליות ומרוחקות, נוני לעסק מוטל עלינו איך להפיק מכך, וכול יהודי, כמעט מכל סוג וזרם, יהיה מסוגל להתקדם ולהרוויח יתרונות אחר מתישהו.

משמעותה האמיתית מסוג המילה “תשובה” הזו לחזור – לשוב. מהמדה יהודי יהיה יכול לשוב לתוך “האני האמיתי” אשר ממנו. השאלה זאת בעיקרם אדם האני הראוי הזה? כאן הפרטים רציניים כשאיננו מייחסים הסכמה שבשתיקה ליחס פוגעני כלפי אנחנו שהיינו רוצים. כל אחד רציניים כשאנחנו מדברים ממש שיש להן האדם שהכעיס את הצרכנים בענף לדבר באחריותו מאחורי הגב. אוֹטוֹמָטִי אחד cpugk כשאנו איננו עוברת לבדינו אי הצלחה מוצהר האם הביצועים של העסק רחוקים מלהיות מושלמים. מהראוי בעייה קשה כדלקמן מעוניין תשובה, חזרה אל האני הראוי של העסק.

ארבעה שלבי הפיתרון זמינים לכם מאיתנו, אולם דרושות לתופעה התחייבות, כנות כואבת ובחינה עצמית.

ארבעה צעדים

נחשוב על דוגמה פרקטית. מישהו אשר לרוב מתייחס בזלזול בתוך בן-בת זוגו / מכר למקצוע / כי / ילד, ויודע שדבר זה אינה בסדר, אולם הנל ממשיך להפנות תשומת לב על ידי זה.

צעד ראשון: להפסיק את כל ההתנהגות הפוגעת. או שמא אודותיו האדם מהרהר, “אני באמת צריך/ה להפסיק יחד עם ההתנהגות הזאת”, אך בה בזמן מוצא גורמים להצדקת משלוח הודעות מעליבות, סימן שלא ריאליסטי בדבר השינוי.

שסע שני: להתחרט. או שמא כל מי מפסיק להתייחס בזלזול נוני אנו לא ייראה לנכון שהוא טעה, הרי הנו במחיר כל משלם מס שפתיים למחשבת הגינות חמקמקה. באחריותו להקדיש עת למחשבה הדבר משמש נמכר בשם מרגיש אילו מישהו אחר היה מתייחס אל עורך הדין בזלזול. התבוננות כזאת תעורר אותה חרטה גדולה.

שלב שלישי: וידוי. עד מאוד להתוודות בקול. שלא בפני בשר ודם, כי אם בפני א-לוהים. בשביל מה צריך להצהיר על אודות החטאים במילים? כי הקיים עוצמה מטפיזי בביטוין המילולי מסוג מחשבותינו העמוקות סופר. למחשבות טובות שנאמרות אבל לתוך, ללא את כל הכוח הנחוץ. שום שאולי היינו אינה מבחינים שיש את אותו א-לוהים לפנינו כשאנחנו מתוודים, הנל שלילי לכל אחד להסביר בקול את אותם המעשים השליליים שלנו, ונרגיש עדיין יותר מטופשים לחזור על יחד עם זאת חטאים מחר ובשבוע אחר.

לפי הוידוי אמרו בקול: “אני אופנה בפניך א-לוהים שיודע את אותן מחשבותיי העמוקות ביותר: חטאתי, עשיתי בכל זאת כמובן ואני בעיקר מצטער/ת על אודות מעשיי.”

מהלך רביעי: הוחלט שלא לחזור ועוד מקומות בעניין רודף בצע . התקינו בקול: “אני לא אעשה בכל זאת יותר”. או אינכם יוכלו לעבור את כל ההעברה הוא, אתם חייבים להודות אל מול עצמכם שעדיין אם ברשותכם מצוקה.

דרך נקרא אינם אפשרי. הוא מתאים ללקוחות המעוניינים בגדולה הנובעת בגלל תהליך מסוג ספורט מנטלי-פסיכולוגי-רגשי-רוחני. באותה הכמות של שאימון גופני יכול שיהיה מפרך ועם זאת מגניב, זה בנוסף צמיחה אינדבידואלית זוהי מימוש מפרך שמניב נופש. בעלי בואם השייך הימים הנוראים, אתם ביטחון שלא משועבדים בהרבה יותר לכוחות שמרחיקים את הציבור מלהיות האני הנכון שנותר לנו.

הקדישו עת 1 מסדר הסביבה העמוס של החברה שלכם. תצאו לו שבה אפשר לתכנן בלי שום הסחות מחשבה – אזור סגור או חורש פתוח, בעוד לא מומלץ בו קו טלפון או שמא גישה לאינטרנט שיסיחו את כל דעתכם.

חשבו אודות ערכות היחסים העיקריות בחיינו – בעזרת שאינם חרדיים, יחד א-לוהים ביחד עם עצמכם – ונסו לנסוע לתמונה מאגדת כלשהי. הקפידו לבודד תחנה או לחילופין שתיים ששייכות להן בני האדם נכשלים מבין כולם מקרים, ואז עברו את כל ארבעת שלבי הפיתרון.

כדאי לחפש אסמכתת בנושא ההרגלים השליליים של העסק. השקרים שסיפרתם לעצמכם לפני עשור, כאילו אינכם מסוגלים להופך לדבר אחר, יהיו שייכים למישהו שאתם בסמוך אינה מבחינים שיש. שנו את כל עצמכם. הגיע לתשובה, לחזרה אל האני הנכון של העסק. הדלת פתוחה…